Σωστή πίεση προλαμβάνει την δημιουργία ‘λάστιχου΄

Σωστή πίεση προλαμβάνει την δημιουργία ‘λάστιχου΄

München, 01. Juni 2015

Σωστή πίεση προλαμβάνει την δημιουργία ‘λάστιχου΄

Foto: Continental

Εκρήξεις έχουν γίνει πολύ σπάνια. Για έλλειψη φροντίδας, ανεπαρκή πίεση αέρα και ζημιών για παράδειγμα από τις συγκρούσεις κράσπεδο μπορεί ακόμα να συμβεί παρ ‘όλα τεχνολογικής ανάπτυξης στην καταστροφή. Στη συνέχεια, είναι ιδιαίτερα ζήτησε ένα πράγμα: να κρατήσει την ηρεμία και τα χειριστήρια του οχήματος ώστε να ακινητοποιηθεί.

Συμβουλές για τη φροντίδα των εμπειρογνωμόνων TÜV Sud.

“Αυτός που ανταλλακτικών ελαστικά, συγκράτηση χτύπημα του και άλλα ζημιών που αποφεύχθηκαν και πληρώνει πάντα προσοχή στη σωστή πίεση αέρα, μπορεί να πάρει τα ελαστικά του, συνήθως μέχρι το νόμιμο όριο φθοράς των 1,6 χιλιοστών ή έξι χρόνια», δήλωσε ο Michael Staude, ειδικός ελαστικών από την TÜV Sud.

Inform: Το φυλλάδιο οδηγιών και ένα αυτοκόλλητο στο εσωτερικό του καλύμματος του ρεζερβουάρ ή την πόρτα κλήση που προβλέπονται από την πίεση πλήρωσης αυτοκινητοβιομηχανία. Επειδή σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν με διαφορετικές διαστάσεις ελαστικών, υπάρχουν συχνά διαφορετικές τιμές για κάθε διάσταση. Στη συνέχεια, ο οδηγός πρέπει να δώσουμε προσοχή. Λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες εισάγετε την πίεση φυσικά σωστή στις ασυνήθιστες kilopascals ενότητας (kPa) για να. Η μετατροπή σε κοινή γραμμή είναι απλή: 100 kPa αντιστοιχούν σε ένα μπαρ.

Αύξηση: Οι προδιαγραφές της αυτοκινητοβιομηχανίας πραγματικά δεν θα πρέπει να μην επιτευχθεί. Ήδη 0,2 bar πολύ λίγα χελιδόνια πίεση στην πόλη κυκλοφορίας έως πέντε τοις εκατό των καυσίμων. 0,5 bar μπορεί να κοστίσει ένα λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα, αλλά και να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια σε υψηλότερες ταχύτητες. Οι τιμές της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά είναι κυρίως μια «πίεση του αέρα άνεσης». 0,2 – 0,3 bar μεγαλύτερη ζημιά με οποιονδήποτε τρόπο. Πάρα πολύ υψηλότερες τιμές με τη σειρά του επηρεάζει τα χαρακτηριστικά χειρισμού αρνητικά και τη φθορά των ελαστικών άνισα.

Cool έλεγχος: Όλες οι πιέσεις των ελαστικών ισχύουν για τα ελαστικά είναι κρύα. Ακόμα και τα ταξίδια κάτω από δέκα χιλιόμετρα για να ζεστάνει τα ελαστικά. Ως εκ τούτου, ο αέρας μπορεί στη συνέχεια να απορρίπτονται σε καμία περίπτωση, αλλά θα πρέπει μάλλον μια ελαφρώς υψηλότερη τιμή από ό, τι στις πληροφορίες του κατασκευαστή να καθορίζει συνιστάται (0,1 – 0,3 bar).

Περισσότερη ταχύτητα και πίεση: Για μεγαλύτερα ταξίδια στην εθνική οδό TÜV SÜD συνιστά 0,3 bar μεγαλύτερη πίεση του πληθωρισμού. Αλλά δεν είναι γενικά για την γρήγορη βόλτα στην πίεση που συνιστάται. Πλήρες φορτίο, με αναφορά στο φορτίο του οχήματος. Για μεγαλύτερα αυτοκίνητα ακινήτων μερικές φορές οι τιμές προορίζονται να κλείσει τρία μπαρ, τα οποία είναι ακατάλληλα για το κενό όχημα, ακόμη και σε αυτοκινητόδρομο πλεύσης.

Περισσότερο βάρος, περισσότερη πίεση: Ποιος φορτώνει το αυτοκίνητό του σε μεγάλο βαθμό ή όλα τα καθίσματα εκμεταλλεύεται για μια μεγαλύτερη απόσταση πρέπει να αυξήσει την πίεση των ελαστικών. Μετά την ξενάγηση, αλλά μείωσε και πάλι στην ατμοσφαιρική πίεση!

Θυμηθείτε βίδες: καπάκια των βαλβίδων δεν είναι διακοσμητικά. Θα σφραγίσει τη βαλβίδα απενεργοποιούνται και επιπλέον προστατεύει από τη βρωμιά. Η οποία μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία της βαλβίδας, δηλαδή: να προκαλέσει διαρροή αέρα.

 

(dpp-AutoReporter)