Park Assist

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text css_animation=”top-to-bottom”]

Park Assist

Συστήματα υποβοήθησης

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_video link=”https://youtu.be/PKmD8dmxH7A”][vc_column_text css_animation=”right-to-left”]

Παρκάρει από μόνο του.

Ωραίο αν μπορείτε να παρκάρετε καλά. Ακόμα καλύτερα είναι αν δεν έχετε να το κάνετε μόνοι σας. Το Πάρκο Assist Πάρκο Assistκατευθύνει όταν σταθμεύετε το όχημα αυτόνομα στις εγκάρσιες και διαμήκεις θέσεις στάθμευσης. Ο οδηγός λειτουργεί μόνο το γκάζι, φρένο και λεβιέ ταχυτήτων.


[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]

Πώς λειτουργεί:

Αν το “Πάρκο Assist” είναι ενεργοποιημένο, το σύστημα θα εντοπίσει με αισθητήρες υπερήχων κατά την οδήγηση παρελθόν με μέγιστη ταχύτητα 40 km / h, σε κατάλληλο χώρο στάθμευσης. Το μέγεθος ενός παράλληλου χώρου στάθμευσης πρέπει να είναι τουλάχιστον το μήκος του οχήματος με μια πρόσθετη Manövrierabstand των 0,8 m. Σε ένα χώρο πολλαπλής στάθμευσης η πλευρική ελάχιστη απόσταση είναι μόλις 0,35 μ.

Επίσης εγκατάλειψη του χώρου στάθμευσης είναι πολύ σφιχτό παράλληλα θέσεις στάθμευσης με 25 εκατοστά απόσταση μπροστά και πίσω από το όχημα μπορεί να αντιμετωπίσει το σύστημα. Κατευθύνει το «Πάρκο Assist», το όχημα μία ή περισσότερες φορές γρήγορα κατά μήκος της γραμμής αγώνων στο χώρο στάθμευσης, ενώ το κύκλωμα οδηγού, το γκάζι και το φρένο λειτουργεί.

Για πρώτη φορά με το νέο Passat είναι μια εξέλιξη του «Πάρκου Assist” χρησιμοποιείται. Έτσι, ένα ημι-αυτόματο στάθμευσης στην πρωραία κάθετο θέσεις στάθμευσης θα επιτρέψει στο μέλλον. Οι βασικές λειτουργίες του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης μπορεί να βελτιωθεί μέσω της χρήσης ενός νέου περιβάλλοντος χάρτη, έτσι ώστε να μπορεί να πραγματοποιηθεί μια ακόμη πιο ακριβή στάθμευσης. Επιπλέον, το σύστημα αναγνωρίζει το μέλλον αυτόνομα, ποιος τύπος χώρος στάθμευσης είναι παρούσα και επιλέγει τις κατάλληλες ελιγμούς με το αυτοκίνητο από.

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους άπειρους οδηγούς σε δύσκολες καταστάσεις.

Ο οδηγός διατηρεί πάντοτε τον έλεγχο του οχήματος και μπορεί ο οδηγός με την παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης ή πέδησης σε στασιμότητα με την παράκαμψη.

 

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_empty_space height=”32px”][vc_single_image image=”7074″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” css_animation=”right-to-left” img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]