Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την πίεση των ελαστικών

Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την πίεση των ελαστικών

Stuttgart, 08. Juni 2015

Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την πίεση των ελαστικών

Αν ένας αυτοκινητιστής αποφύγει ένα εμπόδιο και, στη συνέχεια, πρέπει να επιστρέψει στην πίστα, η πίεση του αέρα είναι ζωτικής σημασίας, ώστε οι ειδικοί σε θέματα ασφάλειας των GTÜ Κοινωνία της Επίβλεψη. Ήδη κατά 0,5 bar χαμηλότερη πίεση του αέρα στους δύο άξονες ανταποκρίνεται το όχημα δεν είναι μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις του τιμονιού και των δυνάμεων σαφή έξω.

Η εξήγηση: Με πολύ λίγη πίεση του αέρα, το πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού είναι πολύ περισσότερο παραμορφωμένα, πράγμα που σημαίνει ότι τα ελαστικά δεν μπορεί να μεταδώσει την εγκάρσια ή πλευρικές δυνάμεις οι οποίες συμβαίνουν αρκετά γρήγορα – είναι σπογγώδες. Ο χρόνος αντίδρασης είναι πλέον και η μακροπρόθεσμα, τα ελαστικά είναι μόνιμη βλάβη. Ένα άμεσο κίνδυνο, αν ο χρόνος αντίδρασης δεν είναι επαρκής σε ξαφνικές έκτακτης ανάγκης και ένα μακροπρόθεσμο κίνδυνο, όταν το ελαστικό απροσδόκητα έκρηξη μέσα συνεχιζόμενη κατάχρηση. Ο κίνδυνος ατυχήματος δεν είναι πλέον διαχειρίσιμη και στις δύο περιπτώσεις είναι.

Κίνδυνος αλλαγές φορτίου σε μακρύ στροφή

Οδήγηση δοκιμές εμπειρογνωμόνων GTÜ δείχνουν στην περιοχή των συνόρων με ταχύ ρυθμό, τη σημασία της πίεσης του αέρα στο πλάι ή πλευρική ευστάθεια του οχήματος. Η ανταπόκριση στις αλλαγές φορτίου που προκαλείται από ξαφνική κλείνοντας το γκάζι στο γράφημα απεικονίζει τις διαφορές. Όχι μόνο για τον οδηγό, αυτό σημαίνει βαριά εργασία. Ο αέρας στο εσωτερικό του ελαστικού, το όχημα πρέπει να σταθεροποιηθεί και να κρατήσει με ασφάλεια στη λωρίδα. Με χαμηλότερη πίεση του αέρα, το όχημα ξαφνικά υπερφορτωμένο σε μεγάλο βαθμό, το πίσω σπρώχνοντας γρήγορα προς τα έξω. Η ευστάθεια χάνεται εντελώς. Οι έμπειροι οδηγοί δοκιμών μπορούν να ανακόψουν το όχημα άπειροι οδηγοί δεν έχουν καμία πιθανότητα.

Σε υδρολίσθηση Η βάθος πέλματος

Όταν είναι υγρά, το προφίλ είναι απαραίτητη. Αν το βάθος του πέλματος είναι πολύ χαμηλή, τα ελαστικά δεν μπορεί να εκτοπίσει το στρώμα νερού ή όχι αρκετό νερό απορροφά και διαχέει. Η επαφή με το δρόμο και ως εκ τούτου, την πρόσφυση των ελαστικών από τα δάκρυα. Ένα αργό ρυθμό σε 60 σε μια διαδρομή νερό κάνει αυτό σαφές: ενώ το νέο ελαστικό χάνει την πρόσφυση μόνο όταν Tempo 90, στο 1,6 χιλιοστά ελάχιστη προφίλ είναι ήδη σε σχεδόν 70 χιλιομέτρων ανά ώρα κυκλώματος. Μια κραυγαλέα κίνδυνο!

Βέλτιστη ασφάλεια με την τακτική παρακολούθηση

Ελαστικά προσφέρουν κατ ‘αρχάς σχεδιαστεί για να παράγει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια όταν παρακολουθούνται τακτικά την πίεση του αέρα και, εάν είναι αναγκαίο, με τις σωστές τιμές (διαθέσιμο στις οδηγίες χρήσης του οχήματος), να προσαρμοστεί και, δεύτερον, μόνο εάν τα ελαστικά έχουν επαρκή προφίλ. Ως εκ τούτου, οι ειδικοί GTÜ προτείνουμε όσον αφορά την οδική ασφάλεια, τα θερινά ελαστικά, το αργότερο 2 χιλιοστά υπόλοιπο πέλμα, για να ανανεώσουν τα φαρδιά ελαστικά σε 3 ελαστικά mm και το χειμώνα σε 4 χιλιοστά υπόλοιπο πέλμα.

(dpp-AutoReporter)